Promisiunea noastra: Produse facute in buna randuiala manastireasca,
din ingrediente naturale, fara conservanti.


GESTIONAR

Data agaugarii: 11.04.2018

Descrierea postului:

GESTIONAR - DÂMBOVIȚA

Detalii:

Experiență minim 1 an în domeniul de gestiune

SARCINI SI RESPONSABILITATI :

Participă la receptia fizică și scriptică a produselor finite în cele 3 spații de depozitare;
Se asigură că marfă este corespunzător ambalată și nu este deteriorată;
Participă la efectuarea livrării produselor finite către șoferii de pe mașinile frigorifice interne și externe;
Participă la stocarea produselor finite pe categorii și loturi pentru o bună gestionare;
Raspunde de siguranța și securitatea produselor finite pe perioada depozitării;
Verifică periodic ca temperatura din depozite și zona de livrare să corespunda cu cerintele de pe produs și semnalează disfunctionalitățile;
Răspunde de menținerea ordinii și curățeniei în spațiile de depozitare cât și în zona de livrare;

 

CERINTELE POSTULUI :

ABILITĂȚI ȘI COMPETENȚE:
Abilități de comunicare, spirit de echipă;
Atitudine echilibrată/calmă în situații dificile;
Orientare către rezultate, respectarea termenelor;
Abilitati PC: Excel, word, PowePoint; Access

EDUCAȚIE:
Studii medii

CALIFICĂRI:
Permis conducere categoria B


ECONOMIST

Data agaugarii: 11.04.2018

Descrierea postului:

ECONOMIST - DÂMBOVIȚA

Detalii:

Experiență în cadrul unei companii de distribuție prezintă avantaj

SARCINI SI RESPONSABILITATI :

Înregistrează din punct de vedere contabil, facturile și bonurile fiscale primite de la furnizori, conform naturii și destinației acesteia;
Verifică conturile folosite;
Verifică conturile pe solduri cu furnizorii și clienții;
Verifică lunar registrul jurnal de cumpărări;
Verifică lunar registrul jurnal de vânzări;
Înregistrează în contabilitate încasările în numerar : chitanțe, bonuri fiscale etc;
Înregistreaza în contabilitate plățile efectuate cu numerar : chitanțe, bonuri fiscale etc;
Analizează, calculează și înregistrează facturile lunare aferente livrărilor pe baza de aviz de însotire a mărfii;
Înregistrează în contabilitate plățile și încasările efectuate către furnizori și clienți în baza extrasului de cont;
Întocmește situația lunară a costurilor directe de producție pentru fiecare produs finit și semifabricat;
Întocmeste situația lunară a cheltuielilor cu salariile;
Clasează și arhivează documentele cu care lucrează;
Participă la inventarierea patrimoniului.

CERINTELE POSTULUI :


Va rugam trimiteti CV-ul si
scrisoarea de intentie la adresa:
resurseumane@bunatatimanastiresti.ro
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.